Årsmøte Steinkjer og omegn lokallag

Sted: Grand Hotell, Steinkjer
Påmeldingsfrist: 04. mars
Kontakt/påmelding:
Påmelding til tlf. 74 16 22 13 eller e-post: trondelag@blindeforbundet.no innen torsdag 4. mars.

Til medlemmene!

Årsmøte 8. mars 2021
Lokallaget inviterer til årsmøte på Quality Hotel Grand, mandag 8. mars kl. 1700 til ca. kl. 1900.

Møtet skal behandle årsmelding, regnskap, valg og ev. saker fra medlemmene. Det blir enkel servering, kaffe/te, rundstykke og kake.

Saker som medlemmene ønsker behandlet på årsmøtet sendes skriftlig til Steinkjerkontoret, Sjøfartsgt. 3, 7714 Steinkjer, eller swl@blindeforbundet.no innen 22. februar.

Du må gjerne ta med deg en ledsager om du ønsker det, men husk å meld at du/dere kommer.

Vi følger hele tida med på myndighetenes anbefalinger og restriksjoner i forhold til korona, og må ta forbehold om at det kan bli vanskelig å avholde et fysisk møte denne dagen. De påmeldte vil selvsagt få beskjed om det blir endringer i opplegget.

Men forhåpentligvis kan vi ønske vel møtt til årsmøte i lokallaget!

Diadilten

Diabetesforbundet i Steinkjer har en ruslegruppe som kaller seg "Diadilterne". Hver tirsdag kl. 12 møtes de ved Dampsaga Kulturhus og går en tur langs elvepromenaden, forbi Fylkets hus og videre til Eggebogen. Samme rute tilbake. Det er allerede noen medlemmer fra Blindeforbundet med i gruppa, og de ønsker flere hjertelig velkommen til å bli med. De understreker at dette ikke er en trimgruppe, frisk luft og sosialt samvær er det viktigste. Møt opp ved Dampsaga kulturhus en tirsdag kl. 12, så er du med! Du kan kontakte Johan Solheim om du ønsker å vite mer: Tlf. 900 88 795.

Steinkjer, 3.2.21

Med vennlig hilsen styret