Årsmøte / Høstmøte

Trøndelag fylkeslag inviterer til et sammenslått års- og høstmøte

Dato: Fra 16.10 kl. 00:00 til 18.10 kl. 00:00
Fylke: Trøndelag
Hvem er tilbudet for: Medlemmer
Sted: Scandic Hotel Nidelven, Trondheim
Pris: 700/350
Påmeldingsfrist: 11. september
Kontakt/påmelding:
Trondheimskontoret tlf: 73800150
Steinkjerkontoret tlf 74162213
epost: trondelag@blindeforbundet.no

Invitasjon til årsmøte og høstmøte 2020

Endelig skjer det noe igjen! Av grunner som er godt kjent for alle så ble vi nødt til å utsette årsmøtet som vi skulle samles om i april. Men det gir oss dobbel grunn til å samles på Scandic Nidelven hotell i Trondheim fredag 16. – søndag 18. oktober til kombinert års- og høstmøte.

Et fylkeslag kan ikke leve et helt år uten å samles til et årsmøte. Vi må jo holde valg, vedta årsberetning o.l., og vi må følge vedtektene så langt det lar seg gjøre i disse spesielle tider. Derfor slår vi det nå sammen med høstmøtet, som er det andre av de to organisasjonsmøtene vedtektene forplikter fylkeslagene til å avholde. Høstmøtet skal bl.a. behandle foreløpig budsjett for neste år. Det er spesielle tider, og noen er kanskje litt skeptiske til å melde seg på arrangementer nå, men vi lover deg at vi gjør alt for å følge regjeringens og Folkehelseinstituttets retningslinjer. Vi har også valgt å benytte et av byens største og beste hoteller, så da er vi i trygge hender.

Egenandelen du må betale for årets års- og høstmøte er kun kr 700. Dette dekker overnatting og alle måltider for hele helgen i enkelt- eller dobbeltrom. For dere som bor utenfor Trondheim dekker vi også reisekostnader på rimeligste måte mot kvittering. Du må gjerne ha med deg en ledsager, denne går i så fall gratis. Om du ønsker å delta på møtene uten å overnatte på hotellet så koster dette kun kr 350, inkl. lunsj og middag. Vi tror at denne helgen kan bli et hyggelig avbrekk i denne tiden hvor sosial kontakt kanskje har vært mangelfull.

Meld deg på snarest til e-post trondelag@blindeforbundet.no, tlf 74 16 22 13 eller 73 80 01 50. Absolutt siste frist for påmelding er fredag 11. september. Påmeldingen er bindende. 11. september er også fristen for å sende inn saker du ønsker behandlet på møtet. Nærmere program og saksdokumenter vil bli utsendt til alle påmeldte senere.

Vi ønsker å gjøre våre arrangement så behagelig som mulig for alle. Derfor er det viktig at du ved påmelding sier ifra om du har allergier eller annet vi må legge til rette for, eller om du har med førerhund eller rullestol.

Vi gleder oss virkelig til å treffe dere igjen!