Høstmøte

Høstmøter er et av fylkeslagets to faste organisasjonsmøter i løpet av året.

Dato: Fra 21.10 kl. 00:00 til 23.10 kl. 00:00
Fylke: Trøndelag Hvem er tilbudet for: Ledsagere, Medlemmer
Sted: Scandic Nidelven hotell, Trondheim
Pris: 700.- Ledsager og barn under 15 år går gratis
Påmeldingsfrist: 29. september
Kontakt/påmelding:
Kontoret: e-post: trondelag@blindeforbundet.no eller tlf: 73 80 01 50.

Invitasjon til høstmøte på Scandic Nidelven

Kjære medlem!
Høsten er her igjen, og etter en heller begredelig sommer, rent værmessig, har vi grunn til å håpe på at høsten blir bedre. I hvert fall gir høsten oss anledning til å bli litt sosiale igjen. Og den store sosiale happening for alle oss i Norges Blindeforbund Trøndelag er HØSTMØTET.
Årets høstmøte arrangeres på Scandic Hotel Nidelven i Trondheim 21. – 23. oktober.
Scandic Nidelven er et godt hotell som er verdenskjent for sin flotte frokost. Vi håper at akkurat DU kommer denne gangen.

Høstmøtet er det ene av de to vedtektsfestede organisasjonsmøtene alle fylkeslag i Blindeforbundet er pålagt å ha (det andre er årsmøtet). Høstmøtet skal bl.a. behandle foreløpig budsjett for det kommende året.
Men, nesten like viktig som de faste «seriøse» postene er det sosiale. Det blir underholdningsinnslag og rikelig anledning til å riste løs på lattermusklene. Det er morsomt med barn, så du må gjerne ta med barn hvis du har. Det blir eget program for barna.

Egenandelen du må betale for å delta på høstmøtet er kun kr 700,-. Dette dekker to overnattinger i enkelt-/dobbeltrom og alle måltider på hotellet og alle aktiviteter. Du må gjerne ta med deg ledsager, denne går gratis. Barn under 15 år går også gratis. Det blir satt opp egen buss t/r fra Steinkjer.

Vi tror dette kan bli en veldig hyggelig helg, så meld deg på snarest til e-post trondelag@blindeforbundet.no eller på tlf. til 73 80 01 50.

Siste frist for påmelding er 29. september. Påmeldingen er bindende.
29. september er også fristen for å melde inn saker du ønsker behandlet på høstmøtet.
Nærmere program og saksdokumenter vil bli utsendt til alle påmeldte senere.

Vi ønsker å gjøre våre arrangement så behagelig som mulig for alle. Derfor er det viktig at du ved påmelding sier ifra om du har med førerhund, rullestol, allergier eller annet vi må legge til rette for.
Dersom du trenger spesiell tilrettelegging utover vanlig ledsaging må du ha med deg egen ledsager.