Landsdelsstevne i Inderøy

Kontakt:
Kontoret: Tlf. 73800150, e-post trondelag@blindeforbundet.no

Sommertur/landsdelsstevne til fantastiske Inderøy og Den Gyldne Omvei

Landsdelsstevnet er en tradisjon fylkeslagene i Midt-Norge (Møre og Romsdal, Sør-Trøndelag og Nord-Trøndelag) har holdt på med i mange år. Tidligere ble det arrangert annethvert år, men etter at vi trønderne slo oss sammen til et fylkeslag, ble vi enige om at stevnet arrangeres hvert 3. år. I 2019 var vi i Surnadal, og nå er det Trøndelag sin tur å arrangere.

Vi inviterer medlemmer med ledsagere fra Møre & Romsdal og Trøndelag til ei helg på vakre og frodige Inderøy, som ligger innerst i Trondheimsfjorden. Vi skal bo på Jegtvolden fjordhotell, og håper og tror vi skal fylle hele hotellet med bare våre folk denne helga.

Fra programmet kan vi røpe at vi skal besøke mange av aktørene langs «Den Gyldne Omvei» og flere spennende steder. Deltakerne vil få trigget smakssansene og få mulighet til å nyte vakker natur og kulturlandskap. Det vil også bli anledning til å ta en sentrumsvandring, shopping, nyte kortreist mat og drikke, gå tur i Northugland, oppleve lokal kultur m.m.

Vi skal med andre ord ha ei hyggelig helg sammen, og forhåpentligvis vil værgudene bidra med sol og varme.

Detaljert program sendes ut til de påmeldte når alt er i boks. Jegtvolden fjordhotell har 60 rom, som fordeles likt på hvert fylkeslag.

Transport: Vi organiserer transport fra Trondheim og Steinkjer.
Egenandel
: Kr. 1200. Det er samme pris for ledsager. Det er ikke tillegg for enkeltrom, men av kapasitetshensyn oppfordrer vi til å dele rom.
Påmelding: Påmeldingsfristen er 2. mai.

NB! Pga. begrenset overnattingskapasitet er det «først til mølla-prinsippet» som gjelder, uavhengig av påmeldingsfristen.

Ved påmelding må vi vite om du har med førerhund, om du har matallergier eller annet vi må ta hensyn til.

Påmelding til fylkeskontoret.