Medlemsmøte Orkland lokallag

Fylke: Trøndelag
Arrangør: Orkland lokallag
Hvem er tilbudet for: Ledsagere, Medlemmer
Sted: Bårdshaug Vegkro, Løypestrengen 12, Orkanger (baksida av Shellstasjonen)
Pris: 75
Påmeldingsfrist: 04. november
Kontakt/påmelding:
Mari Røhme Tlf. 911 54 225
e-post: mari.roh03@hotmail.com

Invitasjon til nytt treff i Orkland lokallag av Norges Blindeforbund

Hei til alle dere som er medlem i Orkland Lokallag, pårørende, ledsagere og til alle andre som har interesse innen synsfeltområdet.

Corona og pandemi har gjort at også lokallaget har vært tvunget til å avlyse aktivitet i denne perioden. Vi fikk avholdt årsmøtet og følgende styre ble valgt:

Aud-Torhild Andersen, leder
Gislaug Hoff, sekretær,
Mari Røhme, styremedlem.

Smittesituasjonen er nå litt mer avklart og en del råd og smitteverntiltak er på plass. Styret i Orkland Lokallag har, etter samtale med både Fylkeslaget og andre lokallag, bestemt å få til et medlemsmøte. I møtet forholder vi oss til råd for å unngå smitte som de sentrale myndigheter har utarbeidet, derfor har vi leid eget møtelokale, holder avstand, tilrettelegger for god håndhygiene og ber om at alle som møter er symptomfrie for luftveisinfeksjoner.

Vi har derfor gleden av å invitere alle synshemmede, gjerne med følge, til et spennende og innholdsrikt lokallagsmøte onsdag 11. november.

Sted: Bårdshaug Vegkro, Løypestrengen 12, Orkanger (baksida av Shellstasjonen)

Tid: 17.30 til ca kl. 20.00

Hva skal skje?

Hovedsaken blir å treffes og å ha det hyggelig i trygge omgivelser. Vi har derfor et eget møtelokale på Bårdshaug Vegkro. Styret har invitert ansatt ved Rehabiliteringsavdelinga i Trondheim til å informere om hvilke tilbud og service de kan gi oss som er synshemmet.

Vi får helt sikkert høre om ulike kurstilbud,

Under posten Greit å vite: Denne gang tar vi for oss nye ting og endringer med synskontaktordningen i Orkland Kommune.

Det blir servert enkel varmmat. Pris for mat og kaffe kr. 75,-pr. person. Eventuell annen drikke betaler hver enkelt.

Vi setter av god tid til prat og samvær.

Er det noe du lurer på eller vil melde deg på, ta kontakt med

Mari Røhme Tlf. 911 54 225 e-post: mari.roh03@hotmail.com

Påmeldingsfrist er 4. november. Husk å gi beskjed om eventuelle allergier. Meld deg på med en gang så du ikke glemmer det. Vet du av noen andre som kan ha interesse av dette så gi invitasjonen videre, eller gi oss i styret beskjed så videresender vi invitasjonen.

HJERTELIG VELKOMMEN.