2016 - hvor ble det av?

Nyhetssak fra 20. desember 2016

Plutselig var året 2016 over. Hvor i all verden ble det av. Det er tydelig at vi har avsluttet et år med masse aktiviteter. I tillegg til alle aktivitetene som blant annet årsmøte 23. til 24. april, Harrytur til Sverige 25. til 26. mai og aktiviteter i lokallagene, har fylkeslaget og kontoret jobbet med sitt. Det hele startet med flytteprosessen i våres. Denne fortsatte utover sommeren med offisiell åpning i de nye lokalene 15. august. Så kom årets Kretatur fra 03. til 10. september. Og ikke lenger etterpå var det duket for høstens fjelltur til Hovden med hundekjøring og full pakke. Årets høstmøte ble avviklet 18. til 20. november og det hele avsluttes med julelønsj på aktivitetssenteret 15. desember. Dette bare en kortversjon av hva som har skjedd. Og planene for 2017 ser ikke ut til å ligge noe tilbake. Denne jula holder kontoret stort sett stengt etter julelønsjen 15. desember. Vi på kontoret er tilbake mandag 02. januar, mens butikken holder stengt første uka i januar oppjustering og tilpassing til ny sesong. På vegne av oss i redaksjonen og på kontoret vil jeg få ønske våre medlemmer en riktig god jul og håper tida som kommer vil bringe dere masse godt. Samtidig så takker vi for året som gikk og ønsker dere alle sammen et riktig godt nytt år.    Tekst: Arne Skoge