Aktiviteter i 2019

Her finner du informasjon om hva som skjer i tiden framover:

Nyhetssak fra 11. januar 2019

5. februar 2019 Kaffepraten starter opp klokken 12-14
20. februar 2019 Offisiell åpning av nytt kontor i Gyldenløves gate 5, Kristiansand
27. februar 2019 Dialogseminar om organisasjonskultur for lokallagsstyrer, brukerrepresentanter og fylkesstyret. Thon Hotel Parken, Kristiansand
26. til 28. april 2019 Kurs- og årsmøtehelg for Norges Blindeforbund Vest-Agder

Kaffeprat starter opp igjen tirsdag 5. februar 2019 klokken 1200-1400.

I løpet av februar 2019 vil vi starte opp med to nye aktiviteter som handler henholdsvis fisking og fotografering. Dette kommer det mer informasjon om i februar 2019.
Vi vil også oppfordre til å sjekke ut arrangementer i UKE 6 under «En by for alle» i Kristiansand. Kristiansand Kommune har som mål å være en foregangskommune når det gjelder likestilling, inkludering og mangfold. Kommunen ser på mangfold som ressurs, og jobber for å være en fremtidsrettet, kompetent og inkluderende organisasjon. Her er linken til mer informasjon arrangementer: En by for alle

Offisiell åpning av nytt kontor i Gyldenløves gate 5, Kristiansand

20. februar klokken 12 blir det åpent hus i 4. etasje i Gyldenløves gate 5. Se mer informasjon om dette på hjemmesiden vår.

Dialogseminar om organisasjonskultur

27. februar 2019 vil Fylkeslaget i samarbeid med Norges Blindeforbund arrangere dialogseminar om organisasjonskultur. Dette er et arrangement for lokallagsstyrer, brukerrepresentanter og fylkesstyret. Det vil komme en egen invitasjon til lokallag og brukerrepresentanter i slutten av januar. Hold av datoen.

Kurs- og årsmøtehelg for Norges Blindeforbund Vest-Agder

Datoen for kurs- og årsmøtehelg blir 26. til 28. april 2019. Det vil bli kurs fra fredag ettermiddag og frem til lunsj lørdag. Etter lunsj lørdag blir det årsmøte med sosialt samvær og avreise på søndag. Det vil bli differensiert egenandel på å delta på kurs og årsmøte. Mer informasjon om program og sted følger så snart dette er klart.