Bli med på årets julekalender i Blindeforbundet

Nyhetssak fra 30. november 2015

Vi ønsker å gjøre ekstra stas på våre medlemmer nå i førjulstiden, engasjere og samtidig nå ut til flere. Derfor, har vi virkelig lagt sjelen vår i en kalender som våre medlemmer og vi kan være stolte av. Vi er sponset med de flotteste gaver – gled dere – for dette skal bli gøy.

Hver dag trekker vi en vinner i dagens sending av Radio Z som sendes mellom kl. 9-10. Trekningen vil skje ca. kl. 9.40 fra mandag - fredag, trekning for lørdag og søndag vil skje på fredag. Alt du trenger å gjøre for å delta er å sende en epost til medlem@blindeforbundet.no, SMS til rz din melding til 1963 eller ringe medlemssenteret på 23 21 50 50. Det holder å melde seg på en gang. I tillegg trekker vi hver fredag en/flere flotte gaver til en som verver en venn, alle ververe er også med i trekningen av den daglige julekalenderen. For hvert medlem som verves er man nærmere en julegave.

For å følge opp vil vi lage publisering på facebook hver fredag før jul der vi minner om julekalenderen, publisering av vinner på radio Z sin facebook, medlemsbladet som kommer i desember, spor 2, SMS og eposter til våre medlemmer. Det er laget reklamesnutter på radio Z som kjøres jevnlig hver dag t.o.m. 17. desember. I tillegg har vi utviklet en kampanjeside der det sies mer om kalenderen og deltagelsen, linken til siden vil legges med på facebook.

Fornavn og fylket til medlemmet vil publiseres.