Butikkbesøk hos Stormberg, Sørlandssenteret.

Nyhetssak fra 01. februar 2018

Lørdag 20. januar kl 11.00 sto 19 medlemmer og ledsagere klare utenfor Stormbergs butikklokaler i Sørlandssenteret.

Før vi startet jakten på nytt fritidstøy, fikk vi en kort orientering om Stormbergs historie, spesielle filosofi,  sosiale og klimavennlige profil ved Merete Torstensen.

Ekstra innkalt mannskap hjalp til med å finne fram det folk ønsket seg fra hyller og stativ. Så var det bare å betale, for så å finne seg en plass rundt et kafebord like utenfor butikken. Her roet noen ned med en kopp kaffe og hyggelig prat mens andre nyttet sjansen til andre ærender og innkjøp.

Kl 13.30 hadde Bente Brottveit som var hovedansvarlig for hele arrangementet, bestilt bord på «Egon» der vi avsluttet dagen med et godt måltid.

Dette opplegget var planlagt i samarbeid med våre tre lokallag, og det var hyggelig at fire deltagere tok turen fra Mandal/Marnardal. Å gjøre noe sammen på tvers av lokallagene, har gitt mersmak. Allerede lørdag 5. mai planlegger vi en aldri så liten bowlingturnering i dertil egnede lokaler i Kongsgård allé 35, Kristiansand. Sett av datoen allerede nå. Informasjon kommer senere.

Astrid Hopland Svendsen