Juleavslutning Kristiansand og omegn lokallag

Nyhetssak fra 08. november 2017

Kjære medlem.
Styret i lokallaget inviterer deg/dere til årets siste medlemsmøte onsdag 29. november kl 1800 på hotell Norge, Dronningensgate 5.

Vi har vært så dristige å bryte en lang tradisjon med julegrøt på årets siste møte. Vi håper imidlertid dere bærer over med oss, og blir med på en ny vri, , og at dere blir fornøyde med valget vi har gjort. Istedet for grøt, inviterer vi til juletallerken med ribbe, pølse og medisterkake, riskrem m/rød saus og kaffe. For alt dette betaler du kun kr 200,- pluss det du måtte ønske å drikke til maten.

Vi blir servert i eget rom hvor vi også skal ha medlemsmøte. I følge nye vedtekter for lokallagene er vi pålagt å behandle forslag til aktivitetsplan og budsjett på årets siste medlemsmøte.

Utlodning må vi jo også ha, og vi håper alle vil ta med seg en gevinst slik at vi får et riktig fint lotteri.

Pga  bestilling på hotellet er det ekstra viktig med påmelding denne gangen. Den vil vi gjerne ha innen 15. november.
Ring leder Bente Brottveit på telefon 38 03 31 27, eller send henne sms til 915 64 113.

Gi beskjed om eventulle allergier eller alternativt matønske ved påmelding.

Hvis du ikke har betalt med den giroen vi sendte ut sammen med invitasjonsbrevet, kan du betale ved ankomst.

Alle er hjertelig velkomne.
Hilsen styret.