På tampen av 2018 kommer vi med informasjon om hva som skjer de første ukene i 2019.

Vi avslutter 2018 med en oppdatering om hva som skjer i begynnelsen av 2019. Nytt lokale og nye aktiviteter sammen med videreføring av aktiviteter fra 2018 gjør at det ligger til rette for en god start på det nye året.

Nyhetssak fra 21. desember 2018

Fotograf Elin Tjomsland Juletre i Kristiansand

Ny kontoradresse og klargjøring av lokaler

Fylkeskontoret er som kjent flyttet fra Lund i Kristiansand til Gyldenløves gate 5, 4 etasje i Kristiansand sentrum. Ombyggingen av kontoret ble ferdig denne uken og nå er vi i gang med utpakking. 7. januar 2019 kl 1000 har vi dugnad for å gjøre lokalene klar til bruk.

Åpningstider

Åpningstider i januar og februar 2019 vil være tirsdager og torsdager klokken 0900 til 1500. Første ordinære åpningsdag er torsdag 10. januar. Dersom vi ikke er ute på oppdrag eller arrangementer vil vi være tilstede på kontoret. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker å avtale en tid for å komme oppom. Ring daglig leder Aileen Bjørnstad på telefon 969 48 510, fylkesleder Arild Kjebekk på telefon 413 05 411 eller nestleder Marit Londal på telefon 907 19 185.

Fylkeslaget inviterer til offisiell åpning 13. februar 2019. Det vil komme informasjon om dette før 10. januar 2019.

Aktiviteter i 2019

Vi viderefører Kaffepraten hver tirsdag klokken 1200 til 1400. Da er det åpent hus og vi har kaffen klar. Noen av dagene vil vi ha temaer. Dette blir publisert på hjemmesiden og på Facebook. Første Kaffeprat blir tirsdag 5. februar 2019 klokken 1200-1400.

I løpet av februar 2019 vil vi starte opp med to nye aktiviteter som handler henholdsvis fisking og fotografering. Dette kommer det mer informasjon om i januar 2019.

Første Fylkesstyremøte er 8. januar 2019.

Vi vil også oppfordre til å sjekke ut arrangementer i UKE 6 under «En by for alle» i Kristiansand. Kristiansand Kommune har som mål å være en foregangskommune når det gjelder likestilling, inkludering og mangfold. Kommunen ser på mangfold som ressurs, og jobber for å være en fremtidsrettet, kompetent og inkluderende organisasjon.  Her er linken til mer informasjon arrangementer: En by for alle

Nyttårslotteri

I første halvdel av januar 2019 sender vi ut et nyttårslotteri til medlemmer i Vest-Agder. Vi har fått sponset gevinster fra ulike bedrifter i fylket.

Medlemsnett

For de medlemmene som ønsker tilgang til protokoller og annen dokumentasjon fra fylkeslagets arbeid kan vi informere om at vi har en egen mappe under arkiv, fylkeslag og Vest-Agder inne på medlemsnettet. Ønsker du tilgang til medlemsnett ta kontakt med oss.

Adventstiden er snart over og vi nærmer oss jul. Julen er for mange er en tid som er preget av samvær med familie og venner, god mat og hyggelige opplevelser. Andre synes denne tiden er vanskelig og opplever ensomhet og utenforskap. Ta godt var på alle. Vet du om noen som sitter alene, gjør noe ekstra for akkurat denne personen. Det er alltid plass til en til ved bordet.

Fylkesstyret og daglig leder ønsker å takke alle for samarbeid og opplevelser i 2018 og ønsker God Jul og Godt Nytt År.