Årsmøte 12. juni 2021

Vi inviterer med dette fylkeslagets medlemmer med personlige ledsagere til årsmøte i fylkeslaget lørdag 12. juni 2021 på Quality Hotell Oseberg i Tønsberg, Ollebukta 2.

Dato: 12. juni kl. 12:00–17:00
Fylke: Vestfold
Kontakt:
Fylkeslaget på tlf 33 31 58 58 ep: vestfold@blindeforbundet.no

Årsmøtet starter kl. 12.00 og beregnet møteslutt er satt til kl. 17.00. Lett servering. Dirigent/møteleder sørger for nødvendige pauser underveis i møtet. Det er ingen egenandel.

Frist for å melde seg på til årsmøtet er 26. mai. Påmelding skjer til fylkeslagskontoret på e-post: vestfold@blindeforbundet.no eller tlf: 33 31 58 58. Vi forholder oss til enhver tids gjeldende smittevern og ber om at du har med personlig ledsager. Det vil ikke være tilbud om felles ledsagere. Blir det ikke mulig å gjennomføre fysisk møte, vil vi avholde digitalt årsmøte på Zoom, samme dato og tidspunkt. Ønsker du opplæring på Zoom – ta kontakt med fylkeskontoret.

Endelig program og møtedokumenter sendes til påmeldte senest 14 dager før møtet vil finne sted. Gi beskjed om du ønsker annen form enn e-post. Det tas forbehold om endringer som følge av pandemien.

Hjertelig velkommen til årsmøte 2021!