Spennende tur til Rhindalen

Det ble en opplevelsesrik tur for fylkeslagene i Vestfold og Telemark da de gikk sammen om å arrangere tur til Rhindalen

Nyhetssak fra 02. september 2015

Deltagere fra Vestfold og Telemark

Nærmere 90 deltagere fra de to fylkeslagene i Norges Blindeforbund Vestfold og Telemark,  fikk oppleve mange inntrykk og mye felles hygge da de i perioden 21. - 27. august besøkte Rhindalen i Tyskland. Høydepunktet på turen ble nok båtturen på Rhein i strålende vær og konserten på hotellet med egne krefter. Wenche. Liv, Irene og Gunnar laget en fornøyelig forestilling som selv tyskerne i gata satte pris på.

Vinsmaking i den lokale vinkjelleren ble det selvfølgelig tid til, en luftig tur over vinmarkene i kabelbanen opp til Niedenwaldenkmal,  shopping og koselige kafebesøk.

Takk til sjåførene og guidene i Magnusreiser som gjorde den 250 mil lange reisen til en topp opplevelse med mye moro og god stemning, våre dyktige ledsagere som bidrar til at alle deltakerne får en fin opplevelse.