iCare-stafetten

iCare-stafetten er en aktivitet for bedrifter som ønsker å bidra til å redusere antall unødvendig blinde i verden. Det koster 250 kroner å gi synet tilbake til ett menneske, og dere velger selv hvor mange dere vil gi synet tilbake til.

Bli med på iCare-stafetten

c) optikk er med på iCare-stafetten

c)optikk er offisiell samarbeidspartner med Norges Blindeforbund. iCare er et initiativ fra Norges Blindeforbund som skal bidra til å utrydde unødvendig blindhet i verden. Det finnes 32 millioner mennesker i verden som er unødvendig blinde. Hele 80% av verdens blinde kunne unngått å miste synet eller de kan få synet tilbake dersom de får riktig behandling. Til nå har nærmere 200 000 mennesker i verden fått synet tilbake gjennom Blindeforbundets arbeid.

c)optikk vil i høst bidra til iCare sitt arbeid gjennom donasjoner på 100 kr per synsundersøkelse i utvalgte perioder. Du som kunde tar vare på ditt eget syn – og bidrar samtidig til å gi et annet menneske i Nepal synet tilbake.

c)optikk består av lokalt eide butikker. Følgende butikker er med på iCare-kampanjen høsten 2015:

c) optikk er med på iCare-stafetten

Stormberg gir synet tilbake til 1000 mennesker. Hvor mange vil din bedrift bidra med?

Bli med på iCare-stafetten!

Send utfordringen videre!

Hvem er med

• Stormberg

• Pm