Slik kan du engasjere deg

Hvite Busser og iCare

Hvert år drar flere tusen norske skoleelever på tur med Hvite Busser.  Hvordan skal klassen skaffe penger til turen?  Hvite Busser har inngått et samarbeid med Norges Blindeforbund som gjør at klassen kan tjene penger på en god og meningsfull måte!

Les mer om hvordan klassen kan tjene penger

Stormberg selger solbriller til inntekt for iCare

For hvert solbrillepar Stormberg selger finansierer de en øyeoperasjon i Nepal. Stormberg har som mål å finansiere minst 6 500 øyeoperasjoner de kommende årene.

Bestill solbriller fra Stormberg

Guro, Marte og Maria med egen iCare-stand under Fårefestivalen på Gol.

Jentene lagde iCare-stand under Fårefestivalen på Gol

Guro Mikkelsplass Bjørnebråten, Marte Intelhus Brøto og Maria Dokken solgte kaker og brukte leker til inntekt for iCare. Jentene samlet inn hele 3.145 kroner denne dagen. De delte også ut iCare-brosjyrer og fortalte om iCare.

Fra Holmenkollstafetten 2015. Mange løpere med innbitte ansikt

Mer enn 100 lag løp for iCare under Holmenkollstafetten

Idrettslaget Tjalve og Norges Blindeforbund har inngått samarbeid og over 100 lag løp til inntekt for Holmenkollstafetten i 2015.

Kontakt oss om din bedrift vil løpe for iCare i 2017!

Kontakt oss om dere vil løpe for iCare

Fra Ciscos familiedag. Stolte vinnere av iCare-skjerf

Cisco inviterte iCare til sin familiedag

Cisco arrangerer hver sommer en familiedag for sine ansatte. I sommer hadde iCare stand på familiedagen og viste frem produkter for høstens salg. Det ble arrangert små konkurranser for barna og vinneren mottok et iCare-skjerf som premie.

Kvinne med iCare skjerf

Pm og iCare styrker hverandre

Pm selger iCare produkter og har utviklet en egen strikkegenser til inntekt for iCare.

Pm - Personlig mote - er en landsomfattende butikkjede med over 60 butikker i Norge og Sverige som designer og selger moteriktige klær for voksne kvinner. Pm og iCare har et bredt samarbeid som gir Pm tilgang til nye produkter og kundegrupper, mens Blindeforbundet får økt omsetning av iCare-produktene og støtte til prosjektene i Nepal.

Fra synsundersøkelse. Kvinne og øyelege

c)optikk donerer 100 kroner per synsundersøkelse

En synsundersøkelse bidrar til å gi mennesker synet tilbake.

c)optikk bidrar tll iCare gjennom å donere 100 kroner per synsundersøkelse i utvalgte perioder. Kundene tar vare på sitt eget syn – og bidrar samtidig til å gi et annet menneske i Nepal synet tilbake.

Rosa lue med Bergans logo

Bergans luer gir synet tilbake

Bergans engasjerer seg i iCare og bidrar til at mange hundre mennesker får synet tilbake. Bergans har også kjøpt iCare-produkter som julegave til sine ansatte.

Unit4 sponset en eye camp og ble med til Nepal

Unit4 betalte for en eye camp og ga mer enn 100 mennesker synet tilbake på en dag

Unit4 har i flere år støttet iCare. Etter å ha betalt for en eye camp i Nepal fikk to heldige ansatte være med å oppleve hvordan mer enn 100 mennesker fikk synet tilbake i løpet av en dag.

Bli med på iCare!

Ta kontakt, og vi snakker gjerne med dere om hvordan dere kan gi mennesker synet tilbake!