Hvite Busser og iCare

Hvert år drar flere tusen norske skoleelever på tur med Hvite Busser. Hvordan skal klassen skaffe penger til turen? Hvite Busser har inngått et samarbeid med Norges Blindeforbund som gjør at klassen kan tjene penger på en god og meningsfull måte!  Ved å selge iCare-produkter til venner, naboer, og i bedrifter hvor foreldrene jobber, håper vi å nå ut til et bredere publikum med informasjon om iCare.  Dette vil gi enda flere mennesker synet tilbake.

Gjennom dette samarbeidet vil det bli tre vinnere:

1. Klassen skaper inntekter til en meningsfull skoletur.
  2. Vi når ut til mange flere mennesker med iCare-produktene.
  3. Enda flere mennesker får synet tilbake!

Vi har valgt ut tre hovedprodukter for salg gjennom skoleklasser:  julekort/anledningskort, gaveesker med håndlagede såper, og forklær.  Alt dette er gode og lettsolgte produkter!  For hvert av disse produktene som selges, beholder klassen en fortjeneste på 75 kroner.  Resten går uavkortet til øyeoperasjoner for fattige mennesker som er blinde, og som kan få synet tilbake.

Årets beste gaver!

iCare-produktene er ypperlige julegaver, vertinnegaver og bursdagsgaver til både venner og familie.  I tillegg jobber mange foreldre i bedrifter hvor det skal kjøpes julegaver til de ansatte.  Gjennom å kjøpe iCare-gaver gjennom klassen, får klassen inntekter og de ansatte får flotte og meningsfulle julegaver. Hvis noen ønsker å selge andre produkter enn skjerf, såpe og forklær, er dette fullt mulig.  Det gis 20% provisjon på salget av alle andre iCare-produkter til klasser som skal på tur med Hvite Busser og som gjør en innsats for iCare.

For mer informasjon og bestilling av produkter, ta kontakt her icare@blindeforbundet.no eller ring oss på 70 04 55 44.

Mer om Hvite Busser finner du her www.hvitebusser.no

Daglig leder i Hvite Busser, Ole Johnny Hansen