– Det er en fantastisk jobb!

Kristina Skagen og Christian Dahl er to av Blindeforbundets ververe. Sammen med mange dyktige kollegaer har de et felles mål: Å nå frem til alle husstander for å skaffe Blindeforbundet flere førerhundvenner.

Som en ideell organisasjon er Blindeforbundet avhengig av givergleden til det norske folk, for å kunne tilby mennesker som mister synet hjelp til å ta livet sitt tilbake igjen. Pengene som samles inn av ververne sørger for alt fra å avle opp valper som skal bli førerhunder, til å tilby kurs der mennesker som rammes av synstap lærer å mestre det meste på en ny måte.

– Jeg er stolt av å ha en jobb der overskuddet av hva jeg produserer går til noe meningsfylt. I tillegg er det utrolig hyggelig og inspirerende å møte mange positive mennesker hver eneste dag, forteller Kristina.

Vi trenger deg som kollega!

– Vi har det både hyggelig og gøy på jobb, men vi ønsker oss enda flere kollegaer som ønsker å jobbe sammen med oss for å gjøre en forskjell. Så er du glad i å prate med mennesker, salgs- og resultatorientert, så anbefaler jeg deg å søke i dag, sier Christian.

ja
nei