Lydavis for Buskerud

Buskerud lydavis uke 49 2016

Velkommen til Buskerud lydavis for uke 49 i 2016. Og det er den nest siste utgaven av Lydavisa i år. Juletreet og julepynt er kommet på plass her på fylkeskontoret, så jula gjør sitt inntog her også. Litt julestoff blir det å finne på lydavisa denne uka. Men først: Får du høre MELDINGENE som vanlig, deretter et REFERAT FRA JULEBORDET I MIDTFYLKE LOKALLAG, litt info om årets ICaresatsing tar vi også med samt prisliste på de forskjellige produktene. Jeg lovet dere litt JUBILEUMSSTOFF og denne uka blir det gjenhør med noe skikkelig gammelt…………helt fra 1981 pluss en kjent stemme, nemlig vår pensjonerte fylkessekretær som rapporterer fra et av fylkeslagets årsmøter. Så PERSONALIAspalten vår, litt julestoff: Julefin fra topp til tå og en rask oversikt over tips til moderne julemat fra en av matkjedene våre. Mer informativt blir det nok i HELSESPALTEN der vi får høre om diabetes og senskader, benskjørhet, luftkvalitet i Drammen, kikhostevaksine samt ulike kreftformer. Kos deg med lydavisa……………………………………...hilsen redaktør Helene