Buskerud lydavis uke 18 2016

Buskerud uke 18 2016. Redaktør Helene Dahlman ønsker velkommen til lydavisa denne første uka i mai. Den blir sendt ut 3.mai. Og denne uka er hovedtema TID FOR TUR. Det er mange som vil ha med oss ut i naturen for tiden. Og alle grupper er hjertelig velkomne. Denne uka har lydavisa en oversikt over turer som arrangeres for synshemmede; både korte og lange turer. På forsiden på nettavisa vår finner du et bilde fra en tur to av medlemmene i fylkeslaget var med på: Anne Tveten og Else Marie Solberg raster ved en gapahuk ved Eiksetra oppe i Lier. Med ryggen til sitter Anna Stine Johnsen (ledsager) og forteller om plassen: ------------------- en smakebit fra en hyggelig tur. I spalten TID FOR TUR kan du kanskje finne et turtilbud som passer for deg. Men først hører du MELDINGER, PERSONALIA og om NATUREN SOM LURER OSS før spalten TID FOR TUR og mer info om de enkelte tilbudene følger i 4 filer etterpå. Planene om RINGERIKSBANEN ser ut til å være ferdige. I MATspalten finner du oppskrifter på svinefilet og en øl-nyhet fra Drammen. Kos deg med LYDAVISA…………………….…………….hilsen redaktør Helene