Buskerud lydavis uke 42 2016

Velkommen til uke 42s utgave av Buskerud lydavis. Den blir utsendt den 18.oktober. Endelig har det blitt ordentlig høst . Vinden rusker bladene av de høstgule trærne. Lufta er god og frisk. Tåka har lagt seg , og det regner slik det skal om høsten. Og det høstlige preger også det du får høre på Lydavisa denne uka: Vi starter selvfølgelig med MELDINGENE, så litt om teaterbesøk (fin aktivitet i mørke kvelder): Anne Tveten fra Lier har vært på GUD BEDRE og formidler sine inntrykk til Byavisa i Drammen. Har du begynt å tenke på julegavene? Lederbloggen foreslår å gi en JULEGAVE MED MENING. Så følger PERSONALIASPALTEN med soltidene, navnedagene, lørdagstanker om ved samt dødsannonsene. To artikler med lesestoff er det blitt plass til denne uka. Først noen tanker om HØSTEN – gleder og tungsinn. Etter det mer optimistisk om 84årige Bjarne Steen som gir ut sin åttende bok, og det handler om gatemat og lørdagskos i MATSPALTEN. Kos deg med lydavisa………………………………..……hilsen redaktør Helene