Busstur til Åre

Aktivitetsutvalget inviterer medlemmer og ev. ledsagere til en trivelig høsttur («Harrytur») til nabolandet!

Praktisk informasjon

26. september kl. 10:00–20:00

Fylke: Nord-Trøndelag
Hvem er tilbudet for: Ledsagere, Medlemmer, Støttemedlemmer
Sted: Åre, Sverige
Pris: Kr. 200
Påmeldingsfrist: 15. september
Kontakt/påmelding:
Norges Blindeforbund Nord-Trøndelag
E-post: nord.trondelag@blindeforbundet.no
Tlf. 74162213

Beskrivelse

Formålet med turen er å kose oss sammen og handle litt mat og drikke, etter lyst og behov (+ kvoteregler). Vi skal besøke Åres matvarebutikker og Systembolag, og finner et egnet sted til å innta et bedre måltid (muligens på Storlien), før vi reiser heim til Norge igjen.

Bussen starter fra Steinkjer kl. 10 (venter på Namsosbussen) og kjører over Storlien til Sverige. Deltakere nord for Steinkjer må derfor benytte kollektiv transport til Steinkjer, og alle deltakerne må komme seg til oppsatt hentested ved E6. Bussturen blir på ca. 22 mil hver vei. Transportrute settes opp og sendes deltakerne etter påmelding.

Ettersom dere har vært så flinke til å kjøpe lodd på medlemsmøtene, blir prisen for turen veldig lav. Egenandel er kun kr 200 pr. person. Inviter gjerne med deg ledsager (ektefelle, samboer, kjæreste, søsken, nabo, barn, barnebarn…). Samme egenandel gjelder for ledsager.

Du må ikke ha med egen ledsager. Trenger du hjelp til å finne fram, vil vi være behjelpelig på handleturen.

Vi gjør oppmerksom på at egenandelen ikke dekker noen måltider.