Midt-Troms kontaktklubb

Klubben ble opprinnelig startet med at noen tok initiativ til kafetreff og dannet en kontaktklubb. Fra høsten 2015 er det et lokallag med 3 styremedlemmer. Aktiviteten består i kafetreff og andre aktiviteter, hvor synshemmede og ledsagere kan møtes snakke om utfordringer i hverdagen. For mer informasjon se Aktiviteter i Troms eller faceboksiden til Midt-Troms kontaktklubb.

Styret:

mobil 92607024 (styrelder),  og

E-post: midttromskontaktklubb@gmail.com

Loddsalg

Midt-Troms kontaktklubb har et loddsalg gående fra november og fram til 13. februar 2016. Loddene koster kroner 100,- og du kan vinne en snøfreser. Vil du kjøpe lodd, ta kontakt med Silje Olsen, se styret ovenfor.

Grasrotandel: Organisasjonsnummer 915 876 129.

Du kan støtte Midt-Troms kontaktklubb ved å oppgi organisasjonsnummeret til din tippekommisjonær, eller ved å sende 915 876 129 til 2020 (tjenesten er gratis).

Grasrotandelen ble lansert 1. mars 2009. Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 5 prosent av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra fysiske Flax-lodd, Extra og Belago. For spillene Multix og Instaspill er Grasrotandelen 10 % av spillinnsatsen etter fradrag for gevinster.