Aktiviteter i Kristiansand og omegn lokallag

Nyhetssak fra 14. juni 2016

Onsdag 24.08. 2016 kl.18.00 inviterer vi til medlemskveld med omvisning på Odderøya Museum ved Nodeviga. Vi møtes utenfor museet kl.18.00 for og få en omvisning rundt og inne på museet. Museet ønsker å vite hvor mange som kommer, derfor ber vi om påmelding innen 22.08.2016.

Påmeldingen kan gjøres til Bente Brottveit på tlf. 915 64 113. Det blir ingen egenandel eller lotteri på denne kvelden.

Onsdag 21.09.2016 kl.18.00 inviterer vi til vårrull-kveld i Kristiansand og Omegn Lokallag. Begivenheten finner sted på aktivitetssenteret i Østerveien 30B. Det er Sidet Kourng og Irene Mestad som skal lage vårruller med tilbehør til oss. Kom og spis middagen din her! På grunn av innkjøp av mat og tilbehør, må vi ha påmelding innen mandag 19.09.2016.  Egenandel denne kvelden er kr 50,- pr. person. Vi skal ikke ha utlodning denne kvelden.

Påmelding til Bente Brottveit på tlf. 915 64 113. Med hilsen Styret i Kristiansand og omegn Lokallag.