Brev til medlemmer / støttemedlemmer

Nyhetssak fra 12. mai 2016

VI FLYTTER – IGJEN.

Fylkesstyret har vedtatt å flytte kontorene fra Skippergata 21, til Østerveien 30 B. (det gamle postkontoret i Østerveien). Hvorfor vi nå flytter igjen er p.g.a. det dårlige inneklimaet i Skippergata, det er ingen ventilasjon her. Og vinduene lekker, det både regner og snør inn. Også blir det litt billigere.

Vi gleder oss til å komme inn i nye lokaler med nytt ventilasjonsanlegg, og med vinduer i normal høyde. Lokalene som er leid ligger på gateplan.

Flytteplanen er at vi bruker sommeren til å få alt på plass. Møtene i Kristiansand lokallag i mai og juni vil være her i Skippergata 21. Det samme vil strikkeklubben i mai. Strikkeklubben i juni vil bli i de nye lokalene. Vaffeltreffet i mai vil være her i Skippergata.

Fra 1. august og til 12. august vil vi holde stengt slik at vi har alt på plass i de nye lokalene fra og med mandag 15. august.

Om det skulle være noen som har veldig lyst til å hjelpe med å pakke ned eller til å være med å vaske, så si bare i fra.

Ellers er det bare å ta kontakt med oss dersom det er noe dere lurer på i forbindelse med flyttingen.

SVERIGE - TUREN

Dere som har meldte dere på «Harry turen» til Sverige, skal ha mottat programmet og fakturaen på egenandel.  Skulle det være slik at du har meldt deg på og ikke fått papirene, så ring oss på kontoret snarest. Da må det bare ha skjedd en glipp.  Eller skulle det være slik at du ønsker å bli med på turen og ikke har meldt deg på ennå, så er det ennå noen få ledige plasser.

SOMMNERFESTEN PÅ SKJERNØYA

Lørdag 11. juni er det sommertur til Skjernøya.  Vi skal være på Grendehuset på Skjernøya, der skal vi spise og kose oss.  Blir det fint vær så blir det spaser tur til Rossnes hvor jeg bor. En enkel tur hvor alle kan være med.  Men husk gode sko.

Turen er lagt opp slik at de som kommer fra Kristiansand og som ikke har privat bil tar vanlig rutebuss som går fra rutebilstasjonen klokken 10.30.  Bussen til Mandal står på plattform 1 eller 2.  Da er dere i Mandal klokken 11.15.  Bussen stopper utenfor det nye Amfi senteret i Mandal, og der vil det stå en stor taxi klar for å kjøre dere til Skjernøya.

I retur så blir det taxi fra Skjernøy opp til Mandal, for så å ta bussen til Kristiansand klokka 16.45, da er dere i Kristiansand klokken 17.30.

Til dere som kommer vest fra så kan dere ta bussen som går fra Farsund klokken 09.35, samme buss går fra Lyngdal klokken 09.55, bussen er i Mandal 10.45, så da må dere bare vente 30 minutter til drosjen kjører til Skjernøya.

I retur vestover så går det en buss klokken 17.15, den er i Lyngdal 18.00 og i Farsund 18.20.

Husk å gi oss beskjed til kontoret i god tid før om dere tar buss eller kommer i bil.

Så tilslutt vil jeg bare minne dere på vaffeltreffet den 19. mai. her i Skippergata 21. 2. etasje.

Gerd Jacobsen

Daglig leder