En liten julehilsen

Nyhetssak fra 14. desember 2015

Nå er det jul igjen, for nå er det jul igjen….og da er det på tide å komme med årets julekonkurranse. I Agderblikk nummer 5 og på lydavisen for uke 48 presenterte vi en førerhundhistorie fra en førerhund som hadde vært på aktivitetsferie. Spørsmålet til dere våre medlemmer blir da hvor i all verden var denne førerhunden på aktivitetsferie? Svaret på det kan dere sende meg på e-post: arne.skoge@blindeforbundet.no , eller sende meg en SMS på mobil: 934 27 170 (husk å merke meldingen med navn) eller ganske enkelt ringe inn svaret til kontoret på telefon 38 02 41 41. Premien er en pose godteri fra Pedigree Pal.

Til nå har Agderblikk kommet ut i seks utgaver hvert år. I 2016 endere vi dette til fire. Hvis det er ting dere vil ha med i Agderblikk 1 / 2016, så må redaksjonen ha dette tilsendt innen uke 13 (fredag 01. april).

Vi ønsker også å ha en oppdatert aktivitetskalender. Derfor er det viktig at alle lokallag, klubber og lag sender inn sine aktiviteter. Husk at aktivitetskalenderen på internett alltid skal være oppdatert.

På vegne av redaksjonen og oss på kontoret takker jeg for året som har gått. For oss det det virkelig vært et begivenhets rikt år. Og vi bare gleder oss til 2016. Vi håper denne jula vil bringe dere masse godt.

Arne Skoge