Våren er kommet

Nyhetssak fra 04. april 2016

Og med våren kommer årets årsmøter. Lokallagene har gjennomført sine og fylkeslaget avholder sitt på Scandic Hotell Bystranda i helgen lørdag 23. til søndag 24. april.

Vi er og veldig glad for all aktivitet i lokallag og fylkeslag. Bare meld inn til redaksjonen så får vi det med i aktivitetskalenderen.

Denne våren har vi aktiviteter med ledig plass. Fra onsdag 25. til torsdag 26. mai er det fremdeles noen ledige plasser igjen på Harry-turen til Sverige. Denne turen er et samarbeid med vår sponsor Møll Turbuss. Lørdag 11. juni er det sommeravslutningsfest på Skjernøya. Her serveres det en tallerken mat fra havet. Prisen er kr. 200,- og vi ber om påmelding. Men vi ligger ikke på latsida etter sommeren heller. Da er det bestilt 10 plasser til «Allsang på grensen». Turen går fra onsdag 3. til torsdag 04. august. Her står Møll turbuss som arrangør. Det er ennå ledige plasser, så meld dere på. Høsten er spekket av opplevelser. Følg med på aktivitetskalenderen. Den skal til enhver tid være oppdatert. Vi i redaksjonen og på kontoret ønsker alle våre medlemmer en riktig god vår og håper tida framover vil bringe dere masse godt.

Arne Skoge