Velkommen til nye lokaler

Nyhetssak fra 14. juni 2016

Bildet viser fasaden på våre nye lokaler

Nå er sommeren her og den har vi tenkt å benytte til mer enn det å feriere. Kontoret vil holde åpent av og til fram til 01. august. Da legger vi ned aktiviteten for å konsentrere oss helt om å flytte. Vi har lovet oss selv å være operative i Østerveien 30 B fra og med mandag 15. august. Vi har gjort avtaler med de som skal flytte de store tingene for oss og de som skal sørge for at internett er tilgjengelig.

Er det noen som har lyst til å hjelpe oss med å flytte eller vaske ned de gamle lokalene, er det bare å kontakte os. Vi har allerede noen navn på blokka.

Dette blir deilig. Vi får vinduer i normal høyde. Dermed kan vi se når våre medlemmer ankommer og komme ut å møte dere. I lokalene er det og ventilasjonsanlegg. Dermed så har vi god luft hele dagen. Det er flere varmepumper, tenk å ha jevn temperatur hele vinteren. Dette blir deilig. Vi får og egne lokaler til butikken og billedgalleriet vårt. Der er det også plass til å servere kaffe.

Som sagt er datoen 15. august. En flott dag å besøke oss på. Vi beholder vårt gamle telefonnummer: 38 02 41 41

På vegne av redaksjonen og oss på kontoret, ønsker jeg alle våre medlemmer en god sommer og håper tida fremover vil bringe dere masse godt.

Arne Skoge