Kosttilskuddet Medox

Til sterkt redusert pris .

Norges Blindeforbund har i flere år hatt et samarbeid med produsenten av kost-tilskuddet Medox, som innebærer at du som er medlem får Medox til spesialpris.
Ved å inngå abonnementsavtale direkte med produsenten, får du en eske pr måned for kr 204,- eller to esker pr måned à kr 163,-. Tilbudet gjelder for minimum 3 måneders forbruk.

Bilde av en pakning med Medox kapsler og blåbær liggende rundt.

Medox er kapsler som inneholder fargemolekylene antocyaner fra blåbær og solbær, og innholdet har vist seg å kunne ha en positiv effekt på immunforsvaret, hjerte- og karsystemet, muskler og ledd, samt kolesterolet. Tradisjonelt er også blåbær ansett for å være gunstig for øynene. I samarbeid med forskere ved Ullevål Universitetssykehus er det utført kliniske studier på Medox-kapslene. Resultatene var så interessante at nye studier ble igangsatt ved en rekke sykehus og klinikker i Norge, Sverige, Italia, USA og Kina. I en brukeroppfølging som gikk over 2 år, svarer hele 85 prosent at de har fått mer energi og/eller føler seg bedre!

Vi ser frem til å motta din bestilling!  For hver omsatt eske går noen kroner til Norges Blindeforbund.