Aleris Øyeklinikk

Nå får du som medlem i Blindeforbundet 15 prosent rabatt på undersøkelser ved Aleris Øyeklinikk.

Dette er det siste nye medlemstilbudet fra Norges Blindeforbund. Avtalen med Aleris Øyeklinikk kan hjelpe deg å komme raskt til undersøkelse og eventuell behandling, enten ved at du henvises videre på dagen eller at du ønsker å starte behandlingen umiddelbart på klinikken.

Aleris Øyeklinikk har spisskompetanse i behandling av sykdommer i øyets netthinne. De har øyeblikkelig hjelp, utredninger og behandling av netthinnerifter, glasslegemeblødninger og lignende. Medlemsrabatten på 15 prosent gjelder for generell undersøkelse og netthinneundersøkelse. Du trenger ikke henvisning fra fastlege. Medlemstilbudet gjelder ikke for behandlinger, for eksempel injeksjoner for behandling av AMD, aldersrelatert macula degenerasjon.

Klinikken tar i mot pasienter fra hele landet. Det er ansatt flere øyeleger ved klinikken, i tillegg til at de har optikere ansatt i resepsjonen. Du kan komme i kontakt med Aleris Øyeklinikk på telefon 22541910 og besøksadressen er Frederik Stangs gate 11-13, 0264 Oslo, ellers finner du mer informasjon på nettsiden aleris.no

Aleris Øyeklinikken ønsker deg velkommen til å ta kontakt!