Ferieopphold på den spanske solkysten

I slutten av mai 2017 var Norges Blindeforbunds forbundsleder Unn Ljøner Hagen, generalsekretær Arnt Holte og fylkesleder Sølvi Ørstenvik å besøkte Revmatikerforbundets senter Reuma-Sol i Alicante, Spania. Formålet med turen var å finne ut om det var hensiktsmessig å tilby plasser til våre medlemmer, og det er det.

Nyhetssak fra 17. juni 2017

Forbundsleder Unn Ljøner Hagen, generalsekretær Arnt Holte og fylkesleder Sølvi Ørstenvik å besøkte Revmatikerforbundets senter Reuma-Sol i Alicante, Spania.

- Vi har jobbet med å få til et samarbeid med Reuma-Sol med tanke om å kunne anbefale et trygt ferie- og aktivitetsopphold for våre medlemmer og venner, sier forbundsleder Unn Ljøner Hagen.

Stedet eies av Revmatikerforbundet og alle reiser og turer administreres av vårt reisebyrå, Helsereiser.

- Senteret er allerede godt tilrettelagt for synshemmede, og ledelsen ved Reuma-Sol planlegger at det skal bli enda bedre for vår gruppe, sier Hagen.

Fint for grupper

- Stedet egner seg også godt for fylkeslag, lokallag eller grupper fordi det også er godt med møterom og man kan skreddersy sitt eget opplegg. Her kan også barnefamilier føle seg trygge, det er barnebasseng og badevakt, sier generalsekretær Arnt Holte.

Har du spørsmål om ferieopphold på Reuma-Sol, ta kontakt med Helsereiser