Møt oss under Arendalsuken 2017

Arendalsuken nærmer seg og vi står for to arrangementer i lokalene til vårt fylkeslag i Aust-Agder på Langbrygga 5, 5. etasje. I tillegg kan du møte oss ute på gaten, på standen til FFO. Uken er fra 14. august til 19. august.

Nyhetssak fra 02. august 2017

Bilde fra forrige Arendalsuke, med utsikt fra Kirketårnet og ned på folkemengden i Pollen. Foto: Arendalsuken/ flickr.

Arrangementene er "Smarttelefon gir synshemmede en helt ny hverdag. Opplæring i bruk av smarttelefon må bli mye bedre" og sammen med Norges Optikerforbund arrangerer vi  "Hvert femte barn har synsproblemer. Synsundersøkelser av barn vil gi bedre resultater i skolen". I linkene finner du oppdatert program for arrangementene. Vel møtt!

Møt oss ute!

I år som i fjor blir det en felles stand i regi av FFO og fylkeslaget. Denne bemannes i tre timer tirsdag 15. august mellom kl. 14.00 og 17.00. Vi har standnummer 115 og 116 og vi skal være plassert nesten i krysset gågata/ Kirkegaten ved Pollen, se kartet her. Kom gjerne innom oss for en prat!

Hør oss på Radio Z!

På vår nettradio kan du hver dag høre oss på Z-ni. Inngangen til radioen og programoversikten finner du her.