Ny medlemsfordel

I begynnelsen av september re-signerte vi samarbeidsavtalen med optikerkjeden Specsavers. Dette er godt nytt for våre medlemmer.

22. september 2021

Specsavers-toppsjef, Henning Eriksen til venstre og generalsekretær Per Inge Bjerknes sitter i en brillebutikk og signerer på hver sin kontrakt.

Avtalen ble signert av Specsavers-sjef, Henning Eriksen og generalsekretær i Norges Blindeforbund Per Inge Bjerknes.

- Vi er svært glade for avtalen med Specsavers. Den betyr 25% rabatt på brilleglass- og innfatninger, og  synsundersøkelse til 495 kr. (ordinær pris 695 kr.). Disse ulike tilbudene vil kunne tiltrekke seg nye medlemmer i tillegg til å gi eksisterende medlemmer enda bedre service, sier generalsekretær Per Inge Bjerknes.

Fra Specsavers møtte administrerende direktør Henning Eriksen. Han var også glad for å videreføringen av samarbeidet.

- Vi i Specsavers er glade for å kunne forlenge og utvide avtalen med Blindeforbundet og bygge videre på det gode arbeidet som allerede er gjort. Vårt felles mål er å redusere unødig blindhet, og grundige synsundersøkelser er naturligvis et viktig bidrag her. Det at Blindeforbundet velger oss til å ivareta øyehelsen hos sine medlemmer synes vi er ekstra hyggelig.

For å benytte avtalen må gyldig medlemskort i Norges Blindeforbund fremvises.