Velkommen til Zoom-møte 4. mai 2021 med tema organisasjonskultur

Hvordan vedlikeholde og bygge en levende og dynamisk organisasjon som møter sterke meninger og uenighet med toleranse, respekt, omsorg, optimisme og offensivitet?

Portrettbilde av Lars Asle Einarsen, spesialist i arbeids- og organisasjonspsykologi

Lars Asle Einarsen, spesialist i arbeids- og organisasjonspsykologi

Ved siden av en generell innledning om organisasjonskultur og konflikthåndtering, vil vi få informasjon om arbeidet i vårt eget prosjekt om organisasjonskultur. Dette arbeidet ledes av Anita Bjerknæs, seksjonssjef HR, og hun har med seg deltagere fra både den administrative og politiske delen av organisasjonen. Resultatet av dette arbeidet skal legges frem på landsmøtet i september.
Organisasjonspsykolog Lars Asle Einarsen er leid inn for å veilede gruppen i arbeidet.

Program 4. mai kl. 16.30-18.00
Kl. 16.30: Terje Andre Olsen ønsker velkommen og sier noe om hvorfor vi har møtet
Kl. 16.35: Lars Asle Einarsen, spesialist i arbeids- og organisasjonspsykologi om organisasjonskultur og konflikt i organisasjoner
Kl. 17.15: Medlemmer av i organisasjonskultur-arbeidsgruppa kommer med eksempler fra arbeidet i prosjektet.
Kl. 17.30: Tid til refleksjoner og spørsmål, ledet av Lars Asle
Kl. 17.55: Avslutning ved Terje Andre Olsen

Send gjerne inn dine spørsmål eller kommentarer på forhånd til: hms@liste.blindeforbundet.no Det blir ikke oppgitt navn hvis vi bruker spørsmål/kommentar i møtet. Det er kun seksjonssjef HR Anita Bjerknes og Lars Asle Einarsen som er mottakere av eposten.

Det er opprettet et møte i Zoom som du kan delta på med PC/nettbrett eller smarttelefon med denne lenken:

Dersom du vil ringe inn kan du bruke denne lenken
+4724004735,,89278162238#,,,,*466990#

Du kan også ringe inn på telefon 24 00 47 35
Møte ID: 892 7816 2238
Passord: 466990

Det blir gjort opptak av møtet som postes på Facebookgruppa «Debattarena Norges Blindeforbund» i ettertid.