Hopp til innhold
Gå til forsiden. Logo, Norges Blindeforbund

Kvinnenettverk

Det ble startet 2 Kvinnenettverk etter ett kvinneseminar i Bergen i september 1994.

Hensikten med en nettverksgruppe er å skape et trygt og sosialt nettverk hvor vi kan møtes og utveksle erfaringer. Vi vet at det å komme sammen med andre kan ha stor betydning for svært mange. For at gruppen skal føles trygg for alle, er det viktig at antall medlemmer i gruppen ikke blir for høyt. Gruppene skal være selvgående. For at disse gruppene ikke skal bli for stor har vi satt max antall på 10 damer i hver gruppe.

Nettverk 1  (Er fullsatt)

Vi er en gruppe på 10 damer med stor spredning i alder.

Vi treffes månedlig på fylkeslagslokalet, og vi koser oss med god mat og noe godt i glasset.  Du velger selv hva du vil drikke på, mens mat valget går på runde i gruppen. Maten spleiser vi på hver gang, men i desember bruker vi de tildelte midlene vi får fra Fylkeslaget til et julekoldtbord.

Av å til har vi ulike spill/underholdning som de som har ansvarlig for den kvelden finner på.

Det er 2 medlemmer i denne gruppen som har vært med fra starten av.

Kontaktperson: Inger Anette Myhre, telefon 480 49 864 epost iamyhre@bkkfiber.no

Nettverk 2:

For tiden er ikke dette nettverket aktiv. Vi trenger 1-2 personer som kan ta ansvar for denne gruppen.

Har du lyst å være med i en slik gruppe kan du melde din interesse til kontoret på telefon 55 33 69 44 eller hordaland@blindeforbundet.no

Sist oppdatert: 9. februar 2023