Bading og gøy i Langesund

En fin gjeng barn og unge var samlet i Langesund sist helg.

11. november 2019

Tekst bildet: Her er litt av gjengen som var med, fra venstre bak: Emma og Henrik Holmegaard Valseth , Emil Hesmyr. Foran fra venstre: Oscar Bøe, Elias Holmegaard Valseth , Maja og Tristan Hafredal og Victor Carnel.

Blindeforbundet i Telemark, synshemmedes organisasjon arrangerte aktivitetshelg for familier fra Vestfold og Telemark. Det ble tid til masse bading, lek og moro, men også en god prat om diverse utfordringer og erfaringer. På kvelden var det quiz, der det å lytte, ble satt på prøve.

Samlingen er en del av prosjektet «Skal jeg leke med deg», der målet er å skape relasjoner blant barn og unge med et synstap, på tvers av kommunegrenser, legge til rette for morsomme aktiviteter og bidra til samhold og vennskap. Stor takk til stiftelsen DAM, som har støttet dette prosjektet.

Tekst bildet: Her er litt av gjengen som var med, fra venstre bak: Emma og Henrik Holmegaard Valseth fra Fyresdal, Emil Hesmyr fra Skien. Foran fra venstre: Oscar Bøe fra Stokke, Elias Holmegaard Valseth fra Fyresdal, Maja og Tristan Hafredal fra Porsgrunn og Victor Carnel fra Porsgrunn.