Flott aften

Det ble en flott aften da Grenland lokallag av Norges Blindeforbund Telemark inviterte til sitt tradisjonsrike julemøte sist torsdag. Festpyntede medlemmer møtte opp på Ælvespeilet i Porsgrunn der det ble servert flott julemusikk og julemat.

17. desember 2018

Festglade damer, fra venstre, Liv Nilsen, Aud Karin Ekmann og Ågot Knutsen.

Praten gikk livlig og alle storkoste seg. Julemøte har blitt en fin og hyggelig tradisjon. Tradisjonen er også den at Inger Lise Knutsen leser Frans av Assisis bønn og at Nikolai Bogdan spiller, Bogdan var dobbel bukket, så Bjørn Årseth fra Bamble steppet inn, og gjorde en elegant musikalsk innsats. Til slutt var det utlodning, muligens kveldens høydepunkt. Mange flotte gevinster fikk nye glade eiere. Det kom inn over 4000 kroner til lokallagskassa.  Leder av lokallaget Heidi Hegge-Olsen, ledet festen, og hun ønsket alle en riktig god jul og et godt nytt år.