Flott aktivitetshelg i Bø

En herlig gjeng med barn og unge fra blindeforbundet i Telemark, har vært samlet til aktivitetshelg i Bø. Det har vært full fart i Sommarland og flere har vært skikkelig tøffe og klatret hel runden i klatreparken Høyt og lavt.

19. august 2020

På bildet ser vi noen av gjengen Malin Todal, Anne Håtveit, Henrik Holmegård, Tristan Hafredal-Melby, Elias Holmegård, Emma Holmegård og Remi Kleiv Haugen.

Når man ikke ser noen ting, er det imponerende å se Tristan Hafredal-Melby fra Porsgrunn og Remi Kleiv Haugen fra Kviteseid svinge seg rundt høyt oppe i klatreparken. Stor takk til ledsagerne Emma og Henrik Holmegård fra Kviteseid. En annen aktivitet som er populær i Bø, er sykling. Det ble mange runder og her måtte alle bidra med tråking. Gjengen overnattet i hytter og lørdag kveld var det samling i Pizza fjoset der det ble servert god mat. Dette har blitt en fin tradisjon der familier med barn som har nedsatt syn, samles til en aktivitetshelg i Bø. Stor takk til Svalastoglegat og Vestfold og Telemark fylkeskommune for økonomisk støtte.