Flott tur til Sverige.

Det er herlig og komme ut, møte venner og reise på tur. Det fortalte deltakerne, som var med på turen Norges Blindeforbund Telemark hadde til Sverige sist tirsdag.

9. mai 2019

Fra venstre. Heid Hegge-Olsen, Anne Grete Bredesen, Tormod Knutsen og Anna Hoem.

Med buss fra Gvarv gikk turen til Sandefjord, ferge over til Strømstad og videre til Nordbysenteret. Der ble det god tid til å handle både flesk, kyllingfileter og mye annet godt. En runde i goddisbutikken ble det også tid til. Målet for turen er å skape trygge turopplevelser for blinde og svaksynte. Opplegget er populært. Det er alltid full buss. Tusen takk til sjåfør Dag fra Magnus Reiser for god service og god og trygg kjøring. Neste tur blir til Hvalerøyene i juni.