Flotte opplevelser.

Det ble en flott opplevelse med mange sanseinntrykk da nærmere 90 deltagere fra Norges Blindeforbund i Telemark og Vestfold var på tur til Rüdesheim i Tyskland siste uka i august.

31. august 2015

Hele gjengen fra Vestfold og Telemark.

Høydepunktet på turen var nok båtturen på Rhein i strålende vær og konserten vi hadde på hotellet med egne krefter. Wenche, Liv Marit og Gunnar laget en uforglemmelig aften med flott solo og allsang.

Ellers ble det tid til vinkjellerbesøk med prøvesmaking av årets vin og en luftig svevetur over grønne vinranker med en kabelbane opp til Niederwaldenkmal, som er en stor statue til minne om Tysklands forening i 1871.

Stor takk til sjåførene og gaidene fra Magnus Reiser som gjorde reisen, som var på om lag 250 mil, til en topp opplevelse. På hele turen var det mye moro og god stemning.