Full fart hele helga

Det var full fart hele helga da Blindeforbundet i Telemark arrangerte samling for familier som har barn/unge med nedsatt syn. I løpet av helga var det stor aktivitet i sommerland, klatreparken Høyt og Lavt og ikke minst i Bø camping der tråsyklene var svært populære.

12. august 2021

Her ser vi noen av de som var med. Fra venstre Elias fra Fyresdal, Noah fra Skien, Maja fra Porsgrunn, Filip fra Nissedal, Emma fra Fyresdal, Tristan fra Porsgrunn, Remi fra Kviteseid og Isak fra Skien. Bak fra venstre Andre fra Nissedal og Henrik fra Fyresdal

Det er fint og komme sammen en slik helg. Da møtes barn og unge fra hele Telemark. Det skapes vennskap og man får utvekslet masse erfaring og kunnskap. Viktig er det også for de voksne og møtes, det er alltid godt å være i lag med andre som er i samme båt. Dette var den 11 samlingen i Bø for gjengen, så dette har blitt en fin og god tradisjon. Stor takk til Svalastoglegatet som har gitt økonomisk støtte til aktivitetshelga og ikke minst til Arnhild og gjengen ved Bø camping for god service.