Full fart med mye moro i Bø.

Det ble en flott opplevelse for alle som var med på aktivitetshelga Norges Blindeforbund Telemark arrangerte forrige uke for familier med blinde og svaksynte barn. Rundt 40 små og store, ble fordelt på 9 hytter ved Bø camping.

8. august 2016

Her koser gjengen seg med pizza utenfor hyttene ved Bø camping.

Det hele starta fredag kveld med felles pizza. Lørdag ble det en hel dag i Sommarland med mye bading i ulike attraksjoner. På kvelden ble det felles grilling, lek og moro. Tråsyklene ved campingen med plass til fire, var populære. Den som så best styrte, mens resten måtte tråkke.

Det å kunne komme sammen å bli kjent med andre i samme situasjon er godt og nyttig. Det å få venner, både når det gjelder voksne og barn, er inspirerende og til god hjelp når man møter ulike utfordringer. Det å kunne utveksle erfaringer er utrolig viktig og lærerikt.

Gjengen er klare for nye samlinger, det er  godt og koselig å komme sammen. Stor takk til Rolf Sigurd Svalastog Olsens legat som var med på å støtte arrangementet.