God julestemning.

Norges Blindeforbund Telemark arrangerte sitt tradisjonsrike julemøte sist tirsdag i Arkaden i Skien. Det ble servert litervis med julegrøt med godt smør, sukker og kanel. Gløgg og gode julekaker ble også fortært.

6. desember 2018

To glade vinnere. Heidi Hegge-Olsen som vant jakke og Elna Odden vant en flott rosemalt stettefat.

Wenche B Odden og Liv Marit Hillestad underholdt med flott sang. Det var god stemning, praten gikk livlig og møteleder hadde som vanlig problemer med å komme til orde. Trekningen av fylkeslagets medlemslotteri er en fast tradisjon under julemøte. Årets 1. premie, gikk til Unni Asprutsen, 2. gevinst som var en flott håndstrikket jakke av Gro Bakke, gikk til Heidi Hegge-Olsen fra Langesund. Hele gevinstlista blir offentliggjort på Lydavisa. Fylkeslaget takker alle som har vært med og støtte laget i Telemark via medlemslotteriet.

Neste tirsdagsklubb blir 5. februar, da er tema blindeforbundets tilbud vedr rehabilitering og habilitering.