Godt å komme ut.

Det er alltid moro og reise på tur, særlig harrytur til Sverige. Norges Blindeforbund Telemark, synshemmedes organisasjon sin tur i november, er alltid like populær.

14. november 2019

Handleglade damer på tur. Fra venstre Anne Sofie Karlsen fra Porsgrunn, Ruth Slaaen og Torunn Tveit fra Nordagutu, Aud Karin Ekmann fra Skien, Sonja Kjeldsen fra Nenset og Jorunn Realfsen fra Porsgrunn.

Det å komme ut, treffe andre og ikke minst få handle litt, er topp. Blindeforbundet ønsker å gi trygge, sosiale og tilrettelagte opplevelser, så en felles tur der man kan invitere med en venn eller venninne, setter mange pris på. Stor takk Magnus Reiser og sjåfør Dag for god og trygg transport. Neste samling i blindeforbundet blir julemøte i Arkaden 3. desember.