Godt årsmøte på Notodden.

Notodden lokallag av Norges Blindeforbund Telemark avholdt sitt årsmøte sist torsdag. Lokallaget har hatt flere møter med blant annet fokus på synskontakter, voksenopplæring og dør til dør transport.

8. februar 2019

Fra venstre Wenche B Odden, Ruth Slaaen, leder Steinar Kittilsen, May Lis Solum og Liv Marit Hillestad.

Lokallaget har i samarbeid med voksenopplæringa på Notodden startet eget smarttelefonkurs. Kurset arrangeres på Huset vårt. Lokallaget har også arrangert julemøte i samarbeid med lokallaget i Midt Telemark. Leder Steinar Kittilsen ønsket alle velkommen og han ønsket alle et godt årsmøte. Årsmøte godkjente årsberetningen for 2018.

Det nye styret i Notodden lokallag har følgende sammensetning etter valget. Leder Steinar Kittilsen, nestleder Øyvind Nesthus, styremedlem Ruth Slaaen og May-Lis Solum. 1. vara Wenche B Odden og 2. vara Liv Marit Hillestad

Etter at årsmøtesakene og valg var gjennomført, ble det tid til en god prat, god mat og en skikkelig runde med loddsalg og gevinst utdeling. Neste møte i lokallaget blir 4. april i Huset vårt. Da kommer øyelege Hafskolt.