Godt gjennomført Høstmøte i Telemark

Det var god stemning og fullt hus da Norges Blindeforbund Telemark avholdt sitt Høstmøte sist tirsdag i Arkaden i Skien. Høstmøte vedtok budsjett og aktivitetsplan for 2018. Budsjettet har en ramme på litt over en million kroner.

8. november 2017

Her er en del av deltagerne. Fra venstre Olaug Urtegård, Turid Urtegård, Inger Lise Knutsen, Gunhild Crowo, Grethe Traaholt og Anne Grethe Bredesen

Når det gjelder aktiviteter for 2018 blir det blant annet velkomstmøte for alle nye medlemmer i januar. Tirsdagsklubben starter i februar med informasjon om mestringskurs og i mars blir det øyelegebesøk. Turer blir det også. Det er blant annet planlagt tur til Bornholm, heisatur til Gaustatoppen  og Harryturer til broderfolket.

Det blir også lagt opp til aktiviteter for barn og unge med aktivtetshelger og teater.

Neste samling blir julemøte tirsdag 5. desember kl 11.00 i lokalene i Arkaden. Alle er hjertelig velkommen.