Herlig sommertur til Sørlandet.

En fin gjeng fra Grenland lokallag av Norges Blindeforbund Telemark hadde sist mandag en varm, solrik og opplevelses fin tur til Lillesand og Blindleia.

28. juni 2018

Om bord i turistbåten Øya.

Med buss fra Grenland ble det kaffestopp i Søndeled før gjengen ankom Lillesand og gikk om bord i turistbåten Øya. Her fikk man oppleve motordur, måkeskrik og herlig duft av sjø og sommer. Etter en to timers båttur ble det servert middag på Hotell Norge. Og så gikk turen tilbake til Telemark via ytre kystvei fra Arendal til Tvedestrand. Det ble en flott tur og alle storkoste seg. Turen var sommeravslutning for Grenland lokallag, som holder til på Vestsiden velferdssentral i Porsgrunn. Første møte etter ferien blir 13. september. Alle hjertelig velkommen.