Herlig tur på Telemarkskanalen

Det ble en flott tur på kanalen for gjengen fra Blindeforbundet i Telemark sist lørdag. Flere fra «Midt i livet gruppa» gikk om bord i MS Vicotria og fikk en fantastisk tur på Telemarkskanalen fra Lunde til Kviteseid. Det ble mange fine sansopplevelser med herlig frisk luft, fossende vann i slusene, motordur og livet om bord i båten

21. august 2020

På bildet ser vi noen av de som var med på turen, fra venstre Wenche Odden fra Notodden, Liv Marit Hillestad fra Notodden, Arvid Særsland fra Sauland og Frode Bakka fra Sauland.

Turen ble en varm opplevelse med masse sol. Da var det godt og sitte på dekk bak i båten under tak og spise god mat og nyte turen. Midt i livet gruppa er et tilbud til alle med nedsatt syn i alderen 20 til 60 år. Gjengen har jevnlige møter, neste samling blir i slutten av september.