Julegrøt, sukker og kanel.

Det ble servert velsmakende julegrøt med godt smør, sukker og kanel da Norges Blindeforbund Telemark arrangerte sitt tradisjonsrike julemøte sist tirsdag i Arkaden.

3. desember 2019

. Liv Marit Hillestad ved klaviaturet og Wenche b Odden underholdt med koselige julesanger.

Gløgg og gode julekaker ble også fortært. Julemusikk stod også på programmet. Wenche B Odden og Liv Marit Hillestad underholdt med flott sang og dro opp julestemningen. Til tross for speilblanke veier, møtte en god gjeng opp og fikk være med på trekningen av fylkeslagets medlemslotteri, som er en fast tradisjon under julemøtet. Årets 1. premie, gikk til Inger Lise Eriksen fra Porsgrunn, 2. gevinst som var en flott håndstrikket jakke av Gro Bakke, gikk til Vidar Holmegård fra Fyresdal. Hele gevinstlista blir offentliggjort på Lydavisa. Fylkeslaget takker alle som har vært med i lotteriet for god støtte. Neste tirsdagsklubb blir 4. februar, da er tema blindeforbundets tilbud vedr. rehabilitering og habiliteten og fylkeslagets aktiviteter i 2020.