Julematen er i boks.

En fin gjeng fra Norges Blindeforbund Telemark var på tur til Sverige sist tirsdag.

14. november 2018

Her er noen av de glade deltakerne. Fra venstre Tormod Knutsen, Åge Holløkken, Torill Holløkken og Inger Lise Knutsen.

Med solide bagger, gode sko og godt humør, var gjengen klar for en skikkelig handlerunde. Det ble hamstret mye god julemat, julesnaks og ikke minst god drikke. Bussen fra Magnus Reiser startet på Gvarv, kjørte videre til Skien, Porsgrunn og Sandefjord, der gjengen gikk om bord i Strømstadferga. Der ble det et hyggelig måltid. Etter maten ble det litt shopping og ikke minst skravling. Etter båtturen gikk ferden til Norbysenteret der handlebagene ble fylt opp. Gjengen fra blindeforbundet synes det er moro og komme sammen og ikke minst dele felles opplevelser.