Klatring, bading og konsert i Bø.

Det var full fart i helga da Blindeforbundet arrangerte aktivitetshelg for barne/ungdoms-familier i Bø. Det ble både klatring og bading. På Bø camping ble det mange runder med tråfirhjulinger, og et par runder med softis

2. september 2022

Bildet er fra konserten der Tristan Melby-Hafredal fra Porsgrunn briljerte på gitaren.

Lørdag ettermiddag tro Pål Jensen og Tristan Melby-Hafredal til med konsert på campingplassen. Det ble en flott musikalsk happening, der folk koste seg til svingende gitarrytmer. Både fredag og lørdag kveld ble det servert god mat og gjengen storkoste seg. Det å komme sammen fra hele Telemark og møte andre med synsutfordringer er nyttig. Det gir vennskap og samhold. Stor takk til staben til Arnhild ved Bø camping for god service. Samlingen i august har blitt en fin tradisjon, så det blir nok et nytt treff til neste år.